Contact
Bd-ul. Mamaia, nr. 152, Et. 2, Constanta, Romania
Telefon Birou: +40 241 485 002
Management: +40 755 690 002
Evenimente: + 40 755 690 000

Email: office@touch-media.ro
Acest site apartine comaniei Touch Media SRL
Este interzisa reproducerea textelor si preluarrea imaginilor fara a avea acordul nostru.

Copyright 2015 S.C. Touch Media S.R.L
Toate drepturile rezervate

blog
touchmedia360o

Proiectul AIFEN

Cheia a constat in deschidere si comunicare. Rigiditatea clientului in cazul unei campanii este cel mai nociv element. In cazul AIFEN, va vom prezenta un mic si interesant studiu de caz.

 

Discutia a inceput de la un telefon. Am fost gasiti pe internet. De obicei, 70% dintre clienti vin din recomandari. 30% de pe website. Acel 30% este extrem de important.

 

Intalnirea a fost una foarte sincera si deschisa. Clientul nu se pricepea deloc la online si ne-a rugat sa ii construim totul. De la nume pana la cel mai mic detaliu de strategie online. Si asa am inceput sa conturam un mic business de succes, unde clientul ne-a dat mana libera, nu s-a amestecat, nu a intervenit decat cu mici sfaturi.

 

Locatia

Un complex cu 8 vile. Fiecare vila este de tip duplex si dispune de spatiu verde.

 

Numele

Am propus, printre multe alte nume, unul romanesc, care prescurtat este AIFEN. Ce inseamna? Greu de ghicit. Apartamente pentru familii in Eforie Nord. Simplu, curat, romanesc. Initialele s-au potrivit, se citesc bine, corect, raman undeva.

 

Logo-ul

Am inceput cu ceva popular, dar, totodata, serios. Am vrut sa transmitem: Nu ne adresam oricui. Vrem familii si nu studenti, dorim oameni cu venituri medii.

 

Website-ul

L-am facut la fel de serios ca si logo-ul. Am ales o functionalitate clasica, prezentata intr-un design exclusivist, prin care sa intarim ceea ce logo-ul transmite. Nu are rost sa il descriem. Il puteti vedea mai bine la adresa www.aifen.ro

 

Marketing

Buget mediu si rezultate rapide. Pe scurt, camapania de marketing a avut cateva componente pe care le putem prezenta ca pe o reteta (SEO, social marketing, inscrieri in site-uri de profil).

 

Website-ul fost terminat in aprilie, cu foarte putin timp inainte de deschiderea sezonului. S-a inceput cu inscrierea site-ului in toate bazele de date de turism, site-uri dedicate. Intr-un termen extrem de scurt, site-ul a aparut peste tot. Au inceput sa apara si rezervarile.

 

Baza, in schimb, a fost SEO. Am optimizat site-ul pe niste cuvinte cheie care aveau sa ajunga in 3 luni pe prima pagina google si sa genereze un trafic organic, care a adus si majoritatea rezervarilor. Ne-am axat pe familii cu copii, cazare familii cu copii in eforie si multe alte combinatii de cuvinte cheie. Cum am facut? Din pacate, nu va putem spune secretele, :) dar am combinat SEO in pagina si un linkbuildig de calitate.

 

Social marketing-ul pe Facebook a venit in completarea promovarii si a adus, in plin sezon, rezervarile care nu erau preconizate, data fiind lansarea tarzie a site-ului si a intregului business, proces de promovare.

 

AIFEN a fost o experienta excelenta, un exemplu ca se poate si o mobilizarea a echipei noastre de marketing, promovare si web development.