blog
touchmedia360o
Interviu pentru IQads cu Alexandru Angheliu, Touch Media
Cu experienta capatata la Bucuresti, Alexandru Angheliu a infiintat in 2004 Touch Media, la Constanta. Pe atunci, publicitatea nu prea exista in orasul de la malul marii. Si in prezent e greu sa vorbesti despre publicitate in Constanta, spune el, dar devine mai usor, totusi, in ultimii ani. Tocmai de aceea, o mare parte din clientii agentiei sunt nationali sau internationali.
Pizza San Marco - un succes din 2009
Am inceput cu Pizza San Marco in 2009. Am ramas partenri pana in prezent si suntm la a 3-a versiune de site si in curand dam startul aplicatiilor de iOS si Android.
Nichiduta
Un client foarte vechi al companiei noastre este Nichiduta.ro. Un brand cunoscut in Romania care comercializeaza produse pentru copii. Noi ne ocupam de design, imagine, branding. Mai nou ne vom ocupa si de aplicatia pentru iOS si Android care va fi prima de acest gen din Romania.

Proiectul AIFEN
Cum poate avea parte un mic complex turistic de vile din Eforie Nord de un branding de calitate, procent de ocupare maxim inca din primul an si 90 % din acest procent venit din online, mai exact din cateva strategii de promovare concrete, bazate pe un buget mediu si un targhet precis. Un proces simplu.
Jurnaluluneimame.ro
Jurnaluluneimame a pornit de la o stare si a ajuns in 2 ani un website de referinta in domeniul parentingului. In acest articol vom prezenta evolutia si modul in care proiectul s-a conturat si transformat in decursul timpului.

Ce este un logo? Indreptar pentru clienti.
Logoul poate fi compus din una sau mai multe litere, o imagine sau o combinație a acestor elemente. Un logo al unei întreprinderi trebuie să fie clar de recunoscut și să se identifice cu o caracteristică pentru întreaga întreprindere.

Cum evaluam corect o aplicatie de mobil
O mare problema de care ne tot lovim in ultimul an este evaluarea si planificarea corecta a unei aplicatii de mobil.

Webstock 2015 - Social Media Professionals
Cea mai mare conferinta de social media, Webstock 2015, si-a desemnat castigatorii. De fapt, la cat de mult s-a discutat pe retelele sociale si pe bloguri despre asta, putin probabil sa nu fiti la curent cu cei nominalizati si cu cei care au plecat acasa cu trofeul.